جستجو
Close this search box.

نشست تخصصی حرفه منظر و رویارویی با معضلات شهری

انجمن علمی منظر دانشگاه شهید بهشتی، نشست "حرفه منظر و رویارویی با معضلات شهری" را برگزار می کند. انجمن علمی معماری منظر ایران و سرو زرین از حامیان آن هستند.
هیچ داده ای یافت نشد

مشخصات مطلب

انجمن علمی معماری منظر دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد در راستای تعامل بیشتر میان رشته ها و دانشگاههای کشور، نشستی تخصصی با محوریت “حرفه منظر و رویارویی با معضلات شهری” را برگزار نماید. در این نشست اساتید محترم مهندس محسن خراسانی زاده، دکتر جهانشاه پاکزاد و دکتر سید حسن تقوایی سخنرانی می کنند. لازم به ذکر است انجمن علمی معماری منظر ایران و انجمن علمی سرو زرین از حامیان این نشست هستند.
Landscape Professional Meetingاز علاقمندان شرکت در این نشست تقاضا می شود اطلاعات لازم جهت ثبت نام شامل: نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، رشته و گرایش، شماره دانشجویی، شماره ملی و آدرس پست الکترونیکی خود را نهایتاً تا تاریخ 9 اسفندماه 1394 به شماره تلفن 09123891379 تلگرام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این نشست رایگان بوده و حضور برای عموم دانشجویان آزاد است. در پایان جلسه به علاقمندان گواهی حضور در نشست اعطا خواهد شد. با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن، اولویت شرکت در نشست با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند.
این نشست روز دوشنبه 10 اسفند ماه 1394، ساعت 14 در دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *