جستجو
Close this search box.

پارک جنگلی الکساندرا در سنگاپور

گردشگران تمایل به گردش اکتشافی هیجان انگیز از میان پل مارپیچ دارند که در پارک جنگلی الکساندرا به عنوان یک گردشگاه مرتفع با مهارت از سطح تپه ها عبور می کند.

مشخصات مطلب

پروژه پارک جنگلی الکساندرا از 1600 متر پیاده رو گردشگری مرتفع تشکیل شده است که از پارک تلوک بلانگاه (Telok Blangah Hill Park) شروع می شود. پل الکساندرا با فاصله 80 متر در امتداد جاده و گردنه الکساندرا و مسیر جنگلی، دروازه ای را رو به گنجینه میراث طبیعی سنگاپور می گشاید.

پارک جنگلی الکساندرا در سنگاپور

این مجموعه به هم پیوسته که توسط شرکت LOOK Architects Pte Ltd طراحی شده است، یک عنصر کلیدی در حیات بخشی از طریق توسعه مجدد شهری مبنی بر اتصال 9 کیلومتری تپه های جنوبی بهم به شمار می رود و به دلیل ارتباط زیاد بین اجزاء؛ شامل تپه فابر (Faber)، تلوک بلانگاه (Telok Blangah Hill) و رشته کوه های کنت (Kent) – به عنوان یک مجموعه پیوسته جهت استفاده آسان عموم مردم برای لذت بردن از طبیعت مطرح است.

پارک جنگلی الکساندرا در سنگاپور
مجموعه الکساندرا؛ دروازه ای رو به طبیعت

ورودی این مجموعه با فرمی جارویی شکل در مکانی بین دو ناحیه شامل فضای شلوغ شهری و آرام جنگلی طراحی شده است و در میدان، دیدی به وسط پل الکساندرا را ایجاد کرده و تماشاگر را به عبور از دروازه و پیش رفتن به سوی استراحتگاهی آرام هدایت می کند.

به دلیل شیبی که از اختلاف ارتفاع 15 متری بین گذرگاه و جاده الکساندرا ایجاد شده و مارپیچ بودن پل، مردم مجبور به آهسته قدم زدن در آن هستند. انحنای اضلاع فلزی پل الکساندرا یک ساختار پویا را در روز ایجاد می کند که توسط نور در هنگام شب دگرگون می گردد.

پارک جنگلی الکساندرا در سنگاپور
پیاده روی مارپیچ بین نوک درختان

بازدیدکنندگان تمایل به آغاز یک گردش اکتشافی هیجان انگیز از میان پل مارپیچ دارند که به عنوان یک گردشگاه مرتفع به طور ماهرانه از سطح تپه ها عبور کرده و مردم را به تماشای شهر از ارتفاع ترغیب می کند. همچنین گردشگران مایل به قدم زدن روی پلی که از نوک درختان می گذرد، هستند. آنها می توانند از جنگل و فضای سبزی که اطراف پل را احاطه کرده، لذت ببرند.

Landezine.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *